fredag 20 mars 2009

Fredag 20 mars
Vaknade o mindes att jag hade en ledig dag idag. Låg o lyssnade på radion en stund innan kaffedoften spred sej i huset.
Aha!!! P. uppe som vanligt före mej o sätter på kaffe. Upp o ät macka o drick kaffe Det var vad min mage tyckte att jag skulle göra iaf. Ok så får det bli...

Lägg dej på spikmattan, tyckte både ryggen o magen. Lydig som jag är så fick det bli mattan i 45 minuter. Hoppade sen in i duschen.

Min gôbbe o jag åkte till Thon hotel för att äta lunch. Porterstek o tortellinigratin med skinka bjöds det på där.

Efter en tur inne på köpcentret, där det inhandlades 4 toppar (till mej), hörsnäckor till P., bäddset i satin (till oss bägge) Satin är det bästa som jag har sovit i nån gång. Mjukt o gött!!! Lite mat också på sluttampen. Till Rusta för schampoo o duschkräm.

Sen bar det iväg hem. Vem ser vi Ch-berg om inte min väninna B. som var där o hämtade glasögon....trevligt för jag har inte sett henne på ett par veckor.
Kaffebryggaren på när vi kom hem. Drack STARKT KAFFE. Mmmmm!!!
Lite vila på soffan hanns också med.

Nu väntar jag på Let's dance. Det är lagom komplicerat program att kolla på en fredagskväll.
Min lille P. tog sej en promenix han. Jag skulle väl ha varit med o gått jag också, men jag är inte riktigt pigg än efter förkylningen.
Mat för ikväll: en god smörgås kanske. Det är ungefär vad jag orkar med just nu.

Ha en trevlig kväll allihopa!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Du ä för go! Tack!
    Ser att ni haft en underbar dag, shopping = Me like!
    Spikmatta, blir mer och mer sugen....

    SvaraRadera