lördag 21 mars 2009

Lördag 21 mars
Idag är det en månad till så kommer han. Lillpojken!!!! Gud va det är spännande. Tänk att få en mjuk liten kind o en tjock liten nacke att snosa på.

Jag vaknade idag kl. sju av att jag kände mej utsvulten. Upp o hoppa, kaffedoften spred sej i huset även denna morgon.
Känner att nå't har hänt med min kropp. Kollar i spegeln. Magen mindre...fram med vågen. YIPPIE !!!!! Jag har gått ner FYRA kilo sen jag började använda spikmattan.

Fixar gröt i micron, knäckebröd o mjölk.
Sen tar jag kaffekoppen o drar iväg till datorn.
Här sitter jag nu o skriver till dom som är intresserade av att läsa om mej o de mina.

Tänk att det är så fint att inte ha nåt planerat. Det är viktigt för mej med såna dagar.
Annars blir jag bara stressad.
Har köpt nya sängkläder i satin så det blir byte av det idag iaf.

Till L. Jag tänker på er.

Ha en fiiiin lördag.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar