onsdag 4 mars 2009

Fredag 6 mars
Go´förmidda!
Eftersom jag var som en myra igår, flitig alltså, så tar jag det med ro idag. Har målat hårbotten o duschat. Nu sitter jag vid dator´n en stund. Kanske behöver åka o handla i eftermiddag. Kollar kylen senare. Så lat är jag nu.
Beställde spikmattor också. Läste om dom igår.
En karl gick ner 5 kilo första månaden han använde den. Den höjer nämligen ämnesomsättningen.
Diabetiker får bättre cirkulation. Det får ju iofs alla, men dom har verkligen nedsatt cirk.
Bättre sömn, mindre stress, mindre ångest, mindre huvudvärk, bättre andning, mindre värk mm är saker som händer när man använder Shaktimattan.
Den frisätter hormoner bl.a. endorfiner som är kroppens eget morfin, oxytocin som är ett lugn o ro hormon mm.

Jag mår iaf. mycket bättre redan. Tror jag lägger mej på den nu ett tag.
Ha de gött!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar