onsdag 4 mars 2009

Go´kväll på er!


Ja de ska ja säje att det blev städat i skåpe i köke. Fint som bare den.


Så har jag pratat med söstra mi från Lindesberg. Gick på massageutbildning tillsammans. Hon är så härlig o alltid glad. Kram på dej Rosa!


Hon tipsade mej om att sälja spikmattor. Så det är precis vad jag tänker göra. Registrerade mej ikväll, men ansökan ska behandlas av kundtjänst, så jag får hoppas att jag får beställa imorgon.


Om du är intresserad av hur den fungerar gå in på shaktimattan.se!!!





Färjestad vann mot Brynäs också. Egentligen så skiter jag i det men det är väl kul för dom, kan jag tro. Göbben tog på sej sin Färjestadtröja o tittade på matchen.


Jo men vesst vet du. Han har en matchtröja med sitt alldeles egna namn på!!!!!
Nu blir det nog till att presentera tandborsten för tänderna . Sen blir det sova!
Natti natti
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar