fredag 3 april 2009

Fredag kväll


Nej då! Jag har inte glömt bort er! Men jag har inte varit hemma så mycket. Igår minns jag inte vad jag gjorde!!!! Idag har jag jobbat lite. Fått tips på vin från en man som fick behandling av mej. I. o A. o jag har varit i Charlottenberg idag o handlat lite bl.a. detta här.......

.......Vin i box! Sitter alena o smakar på detta vin. Ja, det är inte helt fel. Vine alltså. Ensam ä ju trist da. Gôbben ä på hockey han. Löcklig för Färjestad råke vinne .

Jag har vart hemma hos Pernilla Wahlgren ikväll. Jisses vilket stort boende hon låg inne med. För å inte tale om garderoben!!!!!!!!!!!!

Egentligen skulle jag ha varit o lyssnat på coola Tomas di Leva, men jag har ingen vän som vill följa med mej!!! Snyft!

Undrar vad mina bloggvänner har haft för sej idag? Ska nog ta o kike lite på deras bloggar.

Bäst att jag slutar innan jag börjar sluddra!

Ha de fint i helgen! Kram på er.

Vi hörs!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Men, du, jag hade kunnat följa med! Vi får ta det en annan gång ;O)
    Förstår att vinet var gott, jag har bytt ut innehållet i mitt glas till ramlösa, vi ska till Karlstad i möra, kanske en sväng på IKEA! Man vet aldrig :O)

    SvaraRadera