onsdag 8 april 2009

Onsdag kväll
Hej hej!

Nu är det en tid sen jag skrev i min blogg. Det har varit en hel del o göra Har jobbat o börjat städa till påsk idag. Inte bara för att det är påsk, utan för att det känns som att det är nödvändigt.


Nu sitter jag i fotbad. Det är ju snart säsong för att visa fötterna, hahaha Jag brukar faktiskt sköta om mina fötter. Även på vintern.

Jag har tänkt o se på ishockey en stund, sen blir det nog Jan Bylund hos Anna Skipper

Jag drecker rövin mä. Gôbben ä på hockey han. Setter här mol alena, dä ä lite gött å.


E skål me godis har ja framför mej. Äter så jag tror jag spyr.


.....så här ser det ut hemma hos mej. Nej då! Det är inte ett hemma hos reportage. Det är så här jag har det just nu.

Regnar gör det också hela dagen. Men Tone lovade fint väder i påskhelgen. Hoppas att det blir det. Kanske grillen åker fram då.

Kuvösen ska iaf städas. Kanske det är läge o ta bort kälken o skidorna nu när snön är borta?

Nu ska jag fila mina fötter, kanske sätta lite färg på naglarna. Släppa ut fötterna. Det börjar bli vååååår!!!!!!!!

Ha de bra gött fölk!

Kramar på er!

Vi höres!