söndag 26 april 2009

Söndag kväll

Idag har jag ägnat förmiddagen till lite pappersarbete. Jag steg upp, tog på mej shorts, joda shorts. Men se det var ingen hit. Ute blåste det iskallt. Så det var bara att gå in o sätta på sej mysoverallen. Därför blev det innearbete idag.

Potatisgratäng o lövbit till lunch. Det var inte helt fel.
Ringde L. på patienthotellet. Hon hade inte sovit sedan halv tolv fredag natt. Lillebror ville ha mat han, men det finns ju inte så mycke att äta de första dagarna.
Hoppas att dom sover inatt iaf.

På efter middan kom konsulenten C. med grejer från proWIN. Jättekul!!!
Nu väntar jag bara på mitt startpaket. Sen blir det till att sälja rengöringsprodukter.

Jag har prövat flera av grejerna idag. Kul! Lättstädat alltså! P. trodde inte på mej när jag sa vad jag hade använt till städningen.

Nyfiken? Jag kommer o visar vet du!

Vi kollar på Van Veeteren, vi o vi, iaf. gôbben. Jag sitter med datorn i knät jag.
Men nu blir det nog Nattinatta....shaktimatta

Vi hörs!


1 kommentar:

  1. Ska bli spännande att få testa, Prowin grejerna alltså.
    Här väntar vi på spikmattor, uppe i 20 beställda nu, och risken finns att det blir fler under veckan :O)
    Hör av dig, när du fått dem...
    Ha det gott!

    SvaraRadera