söndag 24 maj 2009

Söndag kvällen
Fågelkvitter o sol men kyligt

När jag vaknade i morse låg lilla A. o sov sött bredvid mej. Jag la mej o bara tittade på henne. Stora flickan börjar skolan i höst....

När hon vaknade, så låg vi o pratade om när hon var liten. Upp o hoppa. Frukostdags!!! A. åt en stor bit rökt lax med vitlöksdressing. Jag åt min gröt som vanligt.

Nu var det dags för en dusch. Vi skulle till Näs på 4-årskalas. Lillebror blir en månad i morgon.
Vi åkte iväg o när vi kom dit så fick vi se på lekstugan som pappan o farfar har byggt.
Den var verkligen fin. Men jag hade glömt kameran så jag får försöka komma ihåg att lägga in bilder på den senare
Sen åt vi tårta o fikabröd .

Innan vi åkte hem beställdes det pizza.
Så mina talanger i köket fick inte utlopp idag.

Nu sitter gôbben o en granne ute på altan o "strir o prater"
Jag ska kolla vad det är för en film på fyran nu.
om det inte är nån bra så lägger jag nej på spiken o hör på radion.

Ha de gôtt!
Vi hörs!




1 kommentar:

  1. Magen kajko efter kalaset, givetvis, att jag aldrig lär mig :O(
    Låter i alla fall som om du har en betydligt trevligare kväll än mig :O)

    SvaraRadera