torsdag 3 september 2009

Lång men härlig dag

Idag har jag jobbat minsann. Sålde en Galvanic Spa imorse ( s.k. rynkstrykjärn).
Sen masserade jag.
Kom hem vid halv fem. Kaffe o två mackor. Tänk om jag hade vetat vad jag skulle få senare på kvällen.
Packade in proWIN-produkterna i bilen o drog iväg till Arvika för en demo hos familjen Dahl.. Först fick jag ett par härliga hemstickade sockor med lååååångt skaft.
Där bjöds på nybakat bröd med räkor o ägg, skinka o ostbröd med ost o paprika på. Mums!
Vi hade jättetrevligt!

När jag skulle åka hem så kommer familjen med två kassar NYBAKA KAKE o OSTBRÖD, som jag fick ta med mej hem.
Vilken total överaskning!
Tänk att det finns så snälla människor. Det finns hopp för mänskligheten!!!!!

Dom har för övrigt tre jättefina tjejer.
Nu ska jag snart sova för jag får besök i morgon av C. som ska börja sälja proWIN.
Det är kul med nya arbetskollegor!

Go' natt på er!
Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Mmmm, du verkar ha haft en underbar dag :O)
    Själv är jag på fabrik, hur kul det nu är på en skala :O)

    SvaraRadera