söndag 20 december 2009

Julbord o lite shopping

Idag blev jag väckt klockan halv tolv av P. Jo, det är sant.
Så länge har inte jag sovit sen jag var tonåring.
P. ville bjuda på middag på Thon hotell. Igen!!!!! När vi kom dit var det stort julbord. Mmmmm.....

Sen gick vi ju in på köpcentret en tur. Där gjorde jag verkligen fynd.
En grå moccastövel, en svart stövlett. o en ullfodrad knähög basketkänga till prinsessan A. Allt för 98 kronor. Var inte det fynd så säg?

Jag fick tag på en cd med låtar ur filmen The Commitments och en dubbel-cd med Leonard Cohen.
Båda för 99 Kronor.

Nu är vi hemma igen. Jag ska lägga mej på soffan o läsa boken Till alla mammor. Jag fick den av mina flickor igår :O)

Ha de bra!
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Varför köpte du en sko av varje, var det därför de var billiga?
    När ska du köpa den andra?
    Skoja bara....
    Fynd är ju alltid roligt!

    SvaraRadera
  2. En grå och en svart hoppas verkligen du fick två av varje ha ha.
    God Jul på dig och ta det med ro nu i juletider.
    Kram på dig Lena

    SvaraRadera