söndag 20 december 2009

Julpaket!

Idag har vi varit hos prinsessan o prinsen i Näs. Prinsessan A. var också där med sin mamma o D. Vi har ätit god gulaschsoppa med bröd o ost :O) Sen fick vi kaffe o glasstårta. Mums!

Gissa vem som kom dit? Jo, Värmskogs roliga tomte o gav barna julklappar.

Vi hade så trevligt!

Lille V. är så duktig. Han drar sej upp vid möblerna o står där på knä. Drar sej fram med fart, så nu får T. passa sina grejer. Härmar gör han också. Världens goaste pôjk!

Vi åkte hem o såg på film sen. En norsk som heter Långa flacka bollar II En komedi. P. köpte tre filmer igår på köpcentret o jag köpte sex stycken. Gött att ha på "jullovet". Jag är ledig till 4 januari.

Vädret är ju helt underbart nu. Barna kan va ute o leka. Piggare blir åtminstone jag!!!!!

Nu ska jag slappa lite till innan jag går upp o lägger mej på spikmattan.

Ha de bra!
Vi hörs!

1 kommentar: